Όσο λιγότερα λες, τόσο περισσότερο πουλάς…

By Frame 2 Frame 2 έτη ago
Home  /  Κατασκευή ιστοσελίδων  /  Όσο λιγότερα λες, τόσο περισσότερο πουλάς…
Κατασκευή ιστοσελίδας Καβάλα

Σε έναν επιτυχημένο σχεδιασμό ιστοσελίδας, όσο λιγότερα λες, τόσο περισσότερο πουλάς…

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι όταν ο πελάτης επιθυμεί σε κάθε σελίδα να γράψει ολόκληρη την ιστορία της επιχείρησης του. Αυτό το σφάλμα πληροφόρησης μπερδεύει του επισκέπτες της ιστοσελίδας και συνήθως τους απομακρύνει, παρά τους προσελκύει.

Γιατί το να λες πολλά, έχει ανεπιθύμητο αποτέλεσμα;

Σκεφτείτε:

  • Όσο περισσότερα λέτε για την επιχείρηση σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να βρουν κάποιο στοιχείο που απορρίπτει τα λόγια σας.
  • Για να βρει ο επισκέπτης την πληροφορία που επιθυμεί δεν πρέπει να ταλαιπωρείται.
  • Αν ταλαιπωρείται για να βρει την επιθυμητή πληροφορία στο τέλος θα κουραστεί και θα χάσει το ενδιαφέρον του για την ιστοσελίδα σας.
  • Η ιστοσελίδα σας δε θα κάνει μόνη της όλες τις πωλήσεις. Φόρμες επικοινωνίας με επιλογές και επιλογή επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου είναι απαραίτητη.
  • Αναδιοργάνωτη ιστοσελίδα προκαλεί αρνητική εντύπωση. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και υποψήφιοι πελάτες θα θεωρήσουν πως και η επιχείρηση σας είναι το ίδιο ανοργάνωτη όπως και η ιστοσελίδα σας.
  • Τι γίνεται με τους χρήστες κινητών; Αν η ιστοσελίδα σας λειτουργεί αρνητικά σε οθόνες υπολογιστών φανταστείτε τι θα συμβαίνει στις οθόνες των κινητών συσκευών. Αν θεωρείται πως αυτό δεν πειράζει… εμείς σας απαντάμε απλά ΣΥΜΦΟΡΑ! Αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο οι περισσότερες επισκέψεις ιστοσελίδων γίνονται μέσω κινητών συσκευών και όχι από σταθερούς υπολογιστές και η μεταξύ τους διαφορά συνεχώς αυξάνεται. Το να αγνοείται τους χρήστες του Διαδικτύου μέσω κινητών είναι ένα μεγάλο ρίσκο που καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει.

Κάποιες φορές όμως για λόγους κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, αναλυτικό περιεχόμενο μπορεί να κριθεί απαραίτητο. Υπάρχει τρόπος να προστεθεί όλη αυτή η πληροφορία χωρίς να λειτουργεί αρνητικά στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας.

Το κλειδί είναι η ισορροπία των απαιτήσεων χρηστών του Διαδικτύου με τις απαιτήσεις της επιχείρησης χωρίς φυσικά να ξεχνάμε πως ο σκοπός της κατασκευής της ιστοσελίδας σας είναι η αύξηση πωλήσεων

Επιθυμείτε να συζητήσουμε το επόμενο σας βήμα στον χώρο του Διαδικτύου κι να σας συμβουλέψουμε ανάλογα; Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.

Category:
  Κατασκευή ιστοσελίδων
this post was shared 0 times
 1200