1
/
3
/
Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται το δικό της Mobile App

Αν νομίζετε ότι οι εφαρμογές για τα κινητά (mobile apps) είναι αποκλειστικά και μόνο για τις μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Nike και η Bank of America, κάνετε λάθος. Όλο και περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ακολουθώντας την τάση, κατανοούν ότι μια αποτελεσματική στρατηγική για κινητά περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από απλώς μία responsive design ιστοσελίδα.

Στην πραγματικότητα, αυτές τις ημέρες θα παρατηρήσετε ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις που αλληλοεπιδρούν με την καθημερινή σας ζωή έχουν την δική τους εφαρμογή για κινητά – είτε πρόκειται για το γωνιακό κατάστημα καφέ ή το σπα ομορφιάς στο κέντρο της πόλης. Οι εταιρείες αυτές είναι μπροστά στο παιχνίδι, όταν πρόκειται για την αύξηση της εμπορικότητας τους σε επόμενο επίπεδο.

Σε περίπτωση που κάποιος δεν είναι ακόμα βέβαιος αν  θα ήθελε να οικοδομήσει τη δική του κινητή πλατφόρμα, εδώ είναι τα κορυφαία επτά οφέλη της μετάβασης σε αυτό το μονοπάτι νωρίτερα και όχι αργότερα.

1. Να είναι ορατή στους πελάτες ανά πάσα στιγμή

Οι στατιστικές δείχνουν ότι ο μέσος πολίτης των αναπτυσσόμενων χωρών ξοδεύει περισσότερο από δύο ώρες την ημέρα (!) στην κινητή συσκευή του. Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιεί ελάχιστες από τις εφαρμογές του, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι κάθε φορά πρέπει να ξεκλειδώσει, να κυλίσει, και να σαρώσει τη συσκευή του για τις εφαρμογές που θέλει. Αυτό με τον τρόπο του, μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα για την εταιρεία σας… το μυαλό μας ασυναίσθητα να καταγράφει κάθε μορφή εικόνας και κειμένου (ή καλοσχεδιασμένο εικονίδιο app!) Οπότε το εικονίδιο της εφαρμογής σας θα αποτυπωθεί στο μυαλό του χρήστη..

2. Δημιουργήστε ένα άμεσο κανάλι μάρκετινγκ

Οι εφαρμογές εξυπηρετούν πολλές λειτουργίες: μπορούν να παρέχουν γενικές πληροφορίες, τιμές, κρατήσεις,  λειτουργίες αναζήτησης, λογαριασμοί χρηστών, τροφοδοσίες ειδήσεων και πολλά άλλα.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη που έχει μια εφαρμογή για κινητό είναι ότι όλες οι πληροφορίες που θέλετε να παρέχετε στους πελάτες σας – συμπεριλαμβανομένων των ειδικών πωλήσεων και προσφορών – είναι στη διάθεσή τους. Μέσα από τα Push Notifications έρχεστε ακόμα πιο κοντά σε μια άμεση αλληλεπίδραση, και μπορεί εύκολα να υπενθυμίσει στους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

3. Παροχή αξίας στους πελάτες σας

Επιβράβευση πελατών. Βραβεύστε μέσω της εφαρμογής τους πελάτες σας για τις αγορές τους ή απλά μόνο και μόνο επειδή την χρησιμοποιούν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα κατεβάσματα της εφαρμογές με αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις.

4. Κατασκευάστε Όνομα και Αναγνώριση

Μία εφαρμογή για κινητά για την επιχείρησή σας μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Θα θέλαμε να σπάσει αυτό το θέμα σε δύο πτυχές, ο συνδυασμός των οποίων θα κάνει την εφαρμογή σας έναν πραγματικό νικητή:

  • Όνομα: Μία εφαρμογή για τα κινητά (mobile app) είναι σαν ένας λευκός πίνακας. Μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε με αυτό! Μπορείτε να το κάνετε κομψό, λειτουργικό, συγκλονιστικό και κατατοπιστικό. Αλλά αυτό που πραγματικά θέλετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια εφαρμογή που έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και οι πελάτες σας θα σας αγαπήσουν, ενώ την ίδια στιγμή πρέπει είναι άρτια και όμορφα σχεδιασμένα.
  • Αναγνώριση: Όσο πιο συχνά οι πελάτες σας που εμπλέκονται με την εφαρμογή σας, τόσο πιο συχνά θα είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Στη διαφήμιση αυτή ονομάζεται “πραγματική συχνότητα”: ως γενικός κανόνας, Το άκουσμα ή η εμφάνιση του εμπορικού σήματος σας στους υποψήφιους πελάτες περίπου 20 φορές είναι αυτό που θα τραβήξει πραγματικά την προσοχή.

5. Βελτίωση της επαφής με τον πελάτη

Δεν έχει σημασία αν πουλάτε λουλούδια ή υπηρεσίες σπα, οι πελάτες σας χρειάζονται έναν τρόπο για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Μια εφαρμογή μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Σκεφτείτε το: Αντί να σας ψάχνουν στο τηλέφωνο για μια κράτηση για ένα τραπέζι, να μπορούν να κάνουν κράτηση με λιγότερα από πέντε κλικ στην πλατφόρμα σας. Τώρα σκεφτείτε το: Πόσοι πελάτες θα προτιμούν να επικοινωνούν μαζί σας μέσω κειμένου από ό, τι μέσω τηλεφώνου;

6. Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό

Αυτές τις μέρες οι εφαρμογές κινητών σε επίπεδο μικρών επιχειρήσεων στην ελληνική πραγματικότητα είναι στα σπάργανα, και εδώ είναι που πρέπει να μπορείτε να κάνετε ένα μεγάλο άλμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Ας είστε οι πρώτοι που θα ξεχωρίσουν.

7. Καλλιεργήστε την Εμπιστοσύνη των Πελατών

Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό. Τον πιο σημαντικό λόγο για τον οποίο θα πρέπει να προβείτε στην κατασκευή της δική σας εφαρμογή για κινητά είναι η πίστη των πελατών. Με όλο το “ διαφημιστικό θόρυβο” εκεί έξω – πανό, αφίσες, πινακίδες, διαφημίσεις σε εφημερίδες, φυλλάδια, κουπόνια, ιστοσελίδες, banners, διαφημίσεις του Facebook και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – χάνουμε σιγά-σιγά την επίδρασή μας στους πελάτες, λόγω της τεράστιας ποσότητας της διαφήμισης που μας περιβάλλει.

Ήρθε η ώρα να δημιουργηθεί πραγματική και ειλικρινή σχέση με τους πελάτες σας και τους λάτρεις των υπηρεσιών σας. Δεν λέμε φυσικά πως μια εφαρμογή για κινητά πρόκειται να σώσει την επιχείρησή σας, αλλά μπορεί να είναι ένας τρόπος να μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας.

0
Connecting
Please wait...
Send a message

Sorry, we aren't online at the moment. Leave a message.

* Your name
* Email
* Describe your issue
    Login now

    Need more help? Save time by starting your support request online.

    * Your name
    * Email
    * Describe your issue
    We're online!
    Feedback

    Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

    How do you rate our support?
      Power by

      Download Free AZ | Free Wordpress Themes