Ιστοσελίδα ή σελίδα στο Facebook;

By Frame 2 Frame 6 μήνες ago
Home  /  Κατασκευή ιστοσελίδων  /  Ιστοσελίδα ή σελίδα στο Facebook;
Ιστοσελίδα η σελίδα στο facebook

Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, θα παραιτηθούν από την προσπάθεια της δημιουργίας ενός δικτυακού τόπου (ιστοσελίδας) και απλά βασίζονται σε αυτό το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο μέσων μαζικής ενημέρωσης όλων των εποχών που μπορεί να τους χαρίσει ανάπτυξη χωρίς κόστος.

Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα, ότι υπάρχουν σήμερα 40 εκατομμύρια ενεργές μικρές σελίδες επιχειρήσεων, κάτι που δε πρέπει να προκαλεί μεγάλο σοκ σε κανέναν, ιδίως στην ελληνική κοινωνία όπου η οικονομική δεν επιτρέπει τακτικές ανάπτυξης σε μικρές επιχειρήσεις.

Η Δημιουργία μιας επιχειρηματικςή σελίδα στο Facebook είναι δωρεάν και σας παρέχει πρόσβαση σε μια βάση χρηστών περίπου το μέγεθος του πληθυσμού της Κίνας.

Αλλά είναι μια σελίδα στο Facebook πραγματικά αρκετή;

Λοιπόν, ας εξερευνήσουμε αυτή την ιδέα. Μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook έχει κάποιους περιορισμούς. Σύμφωνοι, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εμπλακείτε με διάφορους χρήστες, με την προϋπόθεση φυσικά πως κι αυτοί θέλουν να εμπλακούν μαζί σας. Εάν μπορείτε να κερδίσετε κάποια Likes στην σελίδα σας, αυτό είναι υπέροχο. Έχετε δείξει προφανώς αρκετή αξία για τους πελάτες σας που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι συμβαίνει με την επιχείρησή σας – τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Ωστόσο, με τον καιρό αρκετοί χρήστες θα αρχίσουν να κουράζονται να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας, δεν ασχολούνται μαζί τους, και θα σταματήσουν να επισκέπτονται τη σελίδα σας και το ίδιο το Facebook θα σταματήσει να βάζει τις δημοσιεύσεις σας στο επάνω μέρος των χρηστών . Μόλις συμβεί αυτό, θα πρέπει να αρχίσετε να πληρώνεται για την προώθηση μηνυμάτων προς τους ανθρώπους που τους αρέσει η σελίδα σας ή να ξεκινήσετε τη διαφήμιση – προώθηση (που φυσικά, δεν είναι δωρεάν) για να κερδίσετε νέα Likes δηλαδή νέους χρήστες.

Ένας άλλος περιορισμός σε μια επιχειρηματική σελίδα Facebook είναι η έλλειψη ελέγχου. Ναι, μπορείτε να βάλετε φωτογραφία του στο φόντο της σελίδας σας και ναι, μπορείτε να έχετε το λογότυπό σας ως εικόνα προφίλ. Δημοσιεύεται τα κείμενα και τις φωτογραφίες προκειμένου να δείξετε ποιοι είστε και τις υπηρεσίες που παρέχεται. Αλλά είναι ακόμα μια σελίδα στο Facebook, ίδια με όλες τις άλλες και ποτέ δεν θα δώσει την απόλυτη εμπειρία της εταιρικής σας ταυτότητας όπως μια ιστοσελίδα!

Επίσης, πολύτιμες πληροφορίες, απαραίτητες για τον πελάτη σας, δεν είναι πάντα άμεσα διαθέσιμες σωστά στην σελίδα σας στο Facebook. Η διεύθυνσή σας μπορεί να είναι εκεί, μαζί με τον αριθμό του τηλεφώνου σας, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα αρκετό. Πολλοί πιθανοί πελάτες θέλουν να μάθουν λίγο περισσότερα για το ποιοι είστε και τι είστε έτοιμοι να προσφέρετε.

Ένα ακόμα μειονέκτημα είναι ο σχεδιασμός. Δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά σε μια σελίδα στο Facebook πάνω σε αυτό το θέμα. Υπάρχει το βασικό στήσιμο και το μόνο στο οποίο μπορείτε να παρεμβείτε είναι το λογότυπο και το φόντο.

Περιορισμένα εργαλεία στατιστικών. Τα μόνα στατιστικά που βλέπεται είναι αυτά που το Facebook αποφασίζει να δείξει. Αντίθετα με την ιστοσελίδα σας που μπορείτε να έχετε πλήρη εικόνα του τι πραγματικά συμβαίνει σχετικά με την επισκεψιμότητα του δικτυακού σας τόπου.

Σε σύγκριση, ένας ειδικός δικτυακός τόπος (ιστοσελίδα) σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεται πλήρως την εταιρική σας ταυτότητα και τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο, όπου οι ενδιαφερόμενοι, οι πιθανοί σας πελάτε,ς μπορούν να επισκεφτούν για όλες τις πληροφορίες που ψάχνουν.

Μια ιστοσελίδα έχει επίσης αντίκτυπο στις αναζητήσεις των χρηστών στη Google. Είναι αλήθεια ότι μια σελίδα στο Facebook μπορεί να βρεθεί μέσω μιας μηχανής αναζήτησης, αλλά δεν παρέχει τον ίδιο πλήρη έλεγχο ενός δικτυακού τόπου (μιας ιστοσελίδας). Το σημείο αυτό δεν πρέπει να αγνοηθεί. Ένας δικτυακός τόπος σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας με τις φράσεις και λέξεις-κλειδιά που οι πιθανοί πελάτες σας ψάχνουν, σε σύγκριση με μια σελίδα στο Facebook που περιορίζεται αρκετά σε αυτό το τομέα. Οι εμφανίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (πχ Google) είναι ένα κρίσιμο στοιχείο κάθε επιχειρηματικής στρατηγικής.

Με λίγα λόγια… Να κάνω σελίδα στο Facebook ή ιστοσελίδα;
Η απάντηση είναι απλή! Κάντε και τα δυο!

Η σελίδα στο Facebook είναι δωρεάν και προβάλλει την επιχείρηση σας. Είναι αυτό αρκετό; Όχι φυσικά! Για να πετύχετε το περιεχόμενο σας να εμφανίζεται σωστά στους επισκέπτες – πελάτες πρέπει να έχετε μια ιστοσελίδα, όχι γιατί είναι ωραίο να έχετε, αλλά επειδή αυτό αποτελεί αναγκαιότητα.

Την σελίδα στο Facebook θα πρέπει να την χρησιμοποιείται ως οδηγό των επισκεπτών προς την ιστοσελίδα σας και θα πρέπει στην ουσία να λειτουργεί γι ‘ αυτό το σκοπό.

Πελάτες που άκουσαν τις συμβουλές μας και λειτουργούν την σελίδα στο Facebook και την ιστοσελίδα τους, σύμφωνα με τις οδηγίες μας, είδαν αύξηση πωλήσεων της τάξης του 45%.

Επικοινωνήστε μαζί μας, προκειμένου να συζητήσουμε την στρατηγική της δικής σας επιχείρησης.

Category:
  Κατασκευή ιστοσελίδων
this post was shared 0 times
 1000
0
Connecting
Please wait...
Send a message

Sorry, we aren't online at the moment. Leave a message.

* Your name
* Email
* Describe your issue
    Login now

    Need more help? Save time by starting your support request online.

    * Your name
    * Email
    * Describe your issue
    We're online!
    Feedback

    Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

    How do you rate our support?
      Power by

      Download Free AZ | Free Wordpress Themes