All
0
Κατασκευή ιστοσελίδων
0
Σκέψεις
0

Ενημερώσεις ασφαλείας της ιστοσελίδας σας… τι είναι αυτό;

Νοεμβρίου 23, 2017
Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας στηρίζεται επάνω σε έτοιμες πλατφόρμες, όπως το WordPress (το οποίο χρησιμοποιούμε πλέον), Joomla, Drupal κτλ, οι οποίες δίνουν στην ουσία την βάση της ιστοσελίδας σας, ώστε εμείς να προσαρμόσουμε μετά το θέμα της σελίδας σας και να χρησιμοποιήσουμε τα απαραίτητα πρόσθετα, σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Τέτοιου είδους πλατφόρμες είναι δυναμικές. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως η πλατφόρμες αυτές δεν είναι στατικές αλλά συνεχώς εξελίσσονται, αναπτύσσονται και βελτιώνονται από την κοινότητα που τις στηρίζει. Μέσα σε αυτές τις βελτιώσεις είναι όλες οι αναβαθμίσεις που δημιουργούνται κάθε τόσο, οι οποίες έως έναν βαθμό μας προφυλάσσουν από κακόβουλες επιθέσεις (Hacking). Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα πρόσθετα που χρησιμοποιούμε ώστε να καλύψουμε τις λειτουργικές ανάγκες σας σε ότι αφορά τις απαιτήσεις της ιστοσελίδας σας. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να χρειάζεται κι εμείς με την σειρά μας να εντάσσουμε την εγκατάσταση των ενημερώσεων ασφαλείας της πλατφόρμας, αλλά και των πρόσθετων σε ένα πρόγραμμα με βάση μηνιαίες ή τριμηνιαίες εγκαταστάσεις των ενημερώσεων. Ερωτήσεις που προκύπτουν… Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν κάνουμε τις ενημερώσεις; Η ιστοσελίδα μας είναι ευάλωτη σε κακόβουλες επιθέσεις hacking με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται, να δείχνει κάτι άλλο, να κολλάει ιούς στους επισκέπτες κτλ. Αν κάνω τις ενημερώσεις είμαι 100% ασφαλής; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Στα υπολογιστικά συστήματα δεν μπορούμε να είμαστε ποτέ 100% ασφαλής, όπως ισχύει και με την security στο γραφείο μας, αλλά σίγουρα μειώνουμε την πιθανότητα hacking κατά πολύ. Πρέπει να το κάνω; Κατά την άποψη μας απαραίτητα και γι’ αυτό το προτείνουμε. Για εσάς προαιρετικά. Ο κάθε πελάτης είναι σε θέση να αποφασίσει ο ίδιος πως και πόσο επιθυμεί να φροντίζει την επιχείρηση του. Αν διαλέξω ένα από τα πακέτα και με κάνουν hacking, θα με αποζημιώσετε; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Όπως γράψαμε νωρίτερα δεν μπορούμε ποτέ να είμαστε 100% ασφαλής, οπότε αντίστοιχα δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγυήσεις, ούτε αποζημιώσεις. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε όμως είναι, να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερο ασφαλή ιστοσελίδα. Αν δεν επιλέξω κάποιο πακέτο και γίνει hacking; Πρέπει μόλις το αντιληφθείτε να μας ενημερώσετε. Ανάλογα με την ζημιά που ίσως προκληθεί, η επισκευή της ιστοσελίδας σας, ίσως κοστίσει περισσότερο από ότι το ένα από πακέτα συντήρησης που προσφέρουμε. Μα καλά δεν έχω με κανέναν πρόβλημα, ποιος θα μου κάνει hacking; Το γεγονός ότι η σελίδα σας δέχτηκε κακόβουλη επίθεση από κάποιον, δεν σημαίνει φυσικά πως κάποιος τα είχε μαζί σας, ούτε πως το έκανε ανταγωνιστής. Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιθέσεων είναι τυχαίο. Οι hackers αναζητούν τυχαία στις μηχανές αναζήτησης (πχ Google), συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (τρύπες ασφαλείας) και έτσι εντοπίζουν ιστοσελίδες που δεν έχουν ενημερωθεί και έχουν κενά ασφαλείας Καλά, τον πρώτο χρόνο δεν είχα πρόβλημα, γιατί να αποκτήσω τώρα; Ίσως να μην έχετε πρόβλημα ποτέ, αλλά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας μας, εμείς προσφέραμε δωρεάν το 1ο πακέτο συντήρησης και ασφάλειας, οπότε κάθε μήνα αναβαθμίζαμε την πλατφόρμα και τα πρόσθετα της ιστοσελίδας σας στις τελευταίες και ασφαλής εκδόσεις. Το πακέτο φιλοξενίας δεν τα καλύπτει όλα τα παραπάνω; Όχι, το πακέτο φιλοξενίας καλύπτει τα

Are you a leader or a follower?

Ιούνιος 22, 2017
Η αφορμή για τις παρακάτω σκέψεις προέκυψε μετά από ένα πρόσφατο ραντεβού στην περιοχή της Καβάλας, με επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού και συγκεκριμένα στον τομέα των τουριστικών καταλυμάτων. Το ραντεβού αφορούσε την δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και την κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρηση. Από την πολύωρη συζήτηση όμως αυτό που προέκυπτε είναι πως ο συγκεκριμένος πελάτης δεν μπορούσε να αντιληφθεί τον λόγο για τον οποίο οφείλει να προβεί στις επιθυμητές ενέργειες και τον λόγο για τον οποίο ο ίδιος μας κάλεσε για ραντεβού. Καθ’ όλη την διάρκεια του ραντεβού η συζήτηση είχε να κάνει με τις κινήσεις του ανταγωνιστή (αυτό δεν είναι αρνητικό) και όχι με τις κινήσεις που θα πρέπει να κάνει ο ίδιος για την βελτίωση της εταιρικής ταυτότητας του. Λίγο η έλλειψη γνώσεων, λίγο ο λιγοστός διαθέσιμος χρόνος, λίγο το δε βαριέσαι, οδηγούν συχνά κάποιους επιχειρηματίες να ακολουθούν βήματα άλλων. Φροντίστε την επιχείρηση σας, προκειμένου να σας φροντίζει κι αυτή! Αν για να πάρετε μια απόφαση όπως η κατασκευή λογότυπου ή η κατασκευή ιστοσελίδας, προκύψει επειδή απλά το είδατε στον ανταγωνιστή σας, τότε οι πιθανότητες επιτυχίας σας μάλλον δεν είναι μεγάλες. Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο κάθε επιτηδευματίας είναι πως ότι κάνει το κάνει για την δική του επιχείρηση. Το κάνει για την βελτίωση του εταιρικού του προφίλ και για την υψηλής ποιότητας παροχή υπηρεσιών. Αν σας βολεύει να έρχεστε δεύτερος ή σας ικανοποιεί το πελατολόγιο σας να είναι τα περισσεύματα του ανταγωνιστή σας, τότε κακώς διαβάσατε αυτό το άρθρο και λυπούμαστε που χάσατε τον χρόνο σας. Ότι κίνηση κάνετε πρέπει να την κάνετε για εσάς και κυρίως να μην περιμένετε να δείτε την εφαρμογή της πρώτα από άλλους. Γίνεται εσείς ο αρχηγός και όχι ο ακόλουθος. Δυστυχώς η αγορά λειτουργεί όπως μια αγέλη. Ας πάρουμε για παράδειγμα μια αγέλη λιονταριών. Ο αρχηγός, το αρσενικό λιοντάρι είναι αυτό που κατευθύνει τα υπόλοιπα και αυτό που θα φάει πρώτο. Όταν χορτάσει ο αρχηγός της αγέλης, τότε θα φάνε και τα υπόλοιπα μέλη (οι ακόλουθοι), ότι απέμεινε (τα περισσεύματα!). Μη περιμένετε τα περισσεύματα των άλλων, μη περιμένετε να γεμίσει πρώτα η επιχείρηση του ανταγωνιστή για να έρθει και σε εσάς πελάτης, αλλά κάντε εσείς πρώτοι τις κινήσεις για την βελτίωση της επιχείρησης σας. Γίνεται εσείς ο πρωταγωνιστής και μην αρκείστε στα υπολείμματα. Και πάνω από όλα κάντε το για την επιχείρηση σας και όχι απλά επειδή το είδατε κάπου αλλού.

Όσο λιγότερα λες, τόσο περισσότερο πουλάς…

Απρίλιος 29, 2017
Σε έναν επιτυχημένο σχεδιασμό ιστοσελίδας, όσο λιγότερα λες, τόσο περισσότερο πουλάς… Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι όταν ο πελάτης επιθυμεί σε κάθε σελίδα να γράψει ολόκληρη την ιστορία της επιχείρησης του. Αυτό το σφάλμα πληροφόρησης μπερδεύει του επισκέπτες της ιστοσελίδας και συνήθως τους απομακρύνει, παρά τους προσελκύει. Γιατί το να λες πολλά, έχει ανεπιθύμητο αποτέλεσμα; Σκεφτείτε: Όσο περισσότερα λέτε για την επιχείρηση σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να βρουν κάποιο στοιχείο που απορρίπτει τα λόγια σας. Για να βρει ο επισκέπτης την πληροφορία που επιθυμεί δεν πρέπει να ταλαιπωρείται. Αν ταλαιπωρείται για να βρει την επιθυμητή πληροφορία στο τέλος θα κουραστεί και θα χάσει το ενδιαφέρον του για την ιστοσελίδα σας. Η ιστοσελίδα σας δε θα κάνει μόνη της όλες τις πωλήσεις. Φόρμες επικοινωνίας με επιλογές και επιλογή επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου είναι απαραίτητη. Αναδιοργάνωτη ιστοσελίδα προκαλεί αρνητική εντύπωση. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας και υποψήφιοι πελάτες θα θεωρήσουν πως και η επιχείρηση σας είναι το ίδιο ανοργάνωτη όπως και η ιστοσελίδα σας. Τι γίνεται με τους χρήστες κινητών; Αν η ιστοσελίδα σας λειτουργεί αρνητικά σε οθόνες υπολογιστών φανταστείτε τι θα συμβαίνει στις οθόνες των κινητών συσκευών. Αν θεωρείται πως αυτό δεν πειράζει… εμείς σας απαντάμε απλά ΣΥΜΦΟΡΑ! Αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο οι περισσότερες επισκέψεις ιστοσελίδων γίνονται μέσω κινητών συσκευών και όχι από σταθερούς υπολογιστές και η μεταξύ τους διαφορά συνεχώς αυξάνεται. Το να αγνοείται τους χρήστες του Διαδικτύου μέσω κινητών είναι ένα μεγάλο ρίσκο που καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει. Κάποιες φορές όμως για λόγους κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, αναλυτικό περιεχόμενο μπορεί να κριθεί απαραίτητο. Υπάρχει τρόπος να προστεθεί όλη αυτή η πληροφορία χωρίς να λειτουργεί αρνητικά στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Το κλειδί είναι η ισορροπία των απαιτήσεων χρηστών του Διαδικτύου με τις απαιτήσεις της επιχείρησης χωρίς φυσικά να ξεχνάμε πως ο σκοπός της κατασκευής της ιστοσελίδας σας είναι η αύξηση πωλήσεων Επιθυμείτε να συζητήσουμε το επόμενο σας βήμα στον χώρο του Διαδικτύου κι να σας συμβουλέψουμε ανάλογα; Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.

Ιστοσελίδα ή σελίδα στο Facebook;

Απρίλιος 1, 2017
Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, θα παραιτηθούν από την προσπάθεια της δημιουργίας ενός δικτυακού τόπου (ιστοσελίδας) και απλά βασίζονται σε αυτό το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο μέσων μαζικής ενημέρωσης όλων των εποχών που μπορεί να τους χαρίσει ανάπτυξη χωρίς κόστος. Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα, ότι υπάρχουν σήμερα 40 εκατομμύρια ενεργές μικρές σελίδες επιχειρήσεων, κάτι που δε πρέπει να προκαλεί μεγάλο σοκ σε κανέναν, ιδίως στην ελληνική κοινωνία όπου η οικονομική δεν επιτρέπει τακτικές ανάπτυξης σε μικρές επιχειρήσεις. Η Δημιουργία μιας επιχειρηματικςή σελίδα στο Facebook είναι δωρεάν και σας παρέχει πρόσβαση σε μια βάση χρηστών περίπου το μέγεθος του πληθυσμού της Κίνας. Αλλά είναι μια σελίδα στο Facebook πραγματικά αρκετή; Λοιπόν, ας εξερευνήσουμε αυτή την ιδέα. Μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook έχει κάποιους περιορισμούς. Σύμφωνοι, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να εμπλακείτε με διάφορους χρήστες, με την προϋπόθεση φυσικά πως κι αυτοί θέλουν να εμπλακούν μαζί σας. Εάν μπορείτε να κερδίσετε κάποια Likes στην σελίδα σας, αυτό είναι υπέροχο. Έχετε δείξει προφανώς αρκετή αξία για τους πελάτες σας που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι συμβαίνει με την επιχείρησή σας – τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Ωστόσο, με τον καιρό αρκετοί χρήστες θα αρχίσουν να κουράζονται να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας, δεν ασχολούνται μαζί τους, και θα σταματήσουν να επισκέπτονται τη σελίδα σας και το ίδιο το Facebook θα σταματήσει να βάζει τις δημοσιεύσεις σας στο επάνω μέρος των χρηστών . Μόλις συμβεί αυτό, θα πρέπει να αρχίσετε να πληρώνεται για την προώθηση μηνυμάτων προς τους ανθρώπους που τους αρέσει η σελίδα σας ή να ξεκινήσετε τη διαφήμιση – προώθηση (που φυσικά, δεν είναι δωρεάν) για να κερδίσετε νέα Likes δηλαδή νέους χρήστες. Ένας άλλος περιορισμός σε μια επιχειρηματική σελίδα Facebook είναι η έλλειψη ελέγχου. Ναι, μπορείτε να βάλετε φωτογραφία του στο φόντο της σελίδας σας και ναι, μπορείτε να έχετε το λογότυπό σας ως εικόνα προφίλ. Δημοσιεύεται τα κείμενα και τις φωτογραφίες προκειμένου να δείξετε ποιοι είστε και τις υπηρεσίες που παρέχεται. Αλλά είναι ακόμα μια σελίδα στο Facebook, ίδια με όλες τις άλλες και ποτέ δεν θα δώσει την απόλυτη εμπειρία της εταιρικής σας ταυτότητας όπως μια ιστοσελίδα! Επίσης, πολύτιμες πληροφορίες, απαραίτητες για τον πελάτη σας, δεν είναι πάντα άμεσα διαθέσιμες σωστά στην σελίδα σας στο Facebook. Η διεύθυνσή σας μπορεί να είναι εκεί, μαζί με τον αριθμό του τηλεφώνου σας, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα αρκετό. Πολλοί πιθανοί πελάτες θέλουν να μάθουν λίγο περισσότερα για το ποιοι είστε και τι είστε έτοιμοι να προσφέρετε. Ένα ακόμα μειονέκτημα είναι ο σχεδιασμός. Δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά σε μια σελίδα στο Facebook πάνω σε αυτό το θέμα. Υπάρχει το βασικό στήσιμο και το μόνο στο οποίο μπορείτε να παρεμβείτε είναι το λογότυπο και το φόντο. Περιορισμένα εργαλεία στατιστικών. Τα μόνα στατιστικά που βλέπεται είναι αυτά που το Facebook αποφασίζει να δείξει. Αντίθετα με την ιστοσελίδα σας που μπορείτε να έχετε πλήρη εικόνα του τι πραγματικά συμβαίνει σχετικά με την επισκεψιμότητα του δικτυακού σας τόπου. Σε σύγκριση, ένας ειδικός δικτυακός τόπος (ιστοσελίδα) σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεται πλήρως

Responsive Design στην ιστοσελίδα σας

Μάρτιος 28, 2017
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι το Responsive Design; Το Responsive Web design είναι μια προσέγγιση σύμφωνα με την οποία ένας σχεδιαστής δημιουργεί μια ιστοσελίδα που ανταποκρίνεται και διαμορφώνεται ανάλογα με τον τύπο της συσκευής, το μέγεθος και τον προσανατολισμό της συσκευής που έχει ο χρήστης-πελάτης. Οι συσκευές αυτές μπορεί να είναι η κλασικές οθόνες των υπολογιστών και φυσικά τα tablets και τα smartphones. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος πλοηγηθεί σε μια ιστοσελίδα η οποία είναι Responsive, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ένα smartphone ή ένα tablet, η ιστοσελίδα θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, θα αλλάξει δηλαδή αυτόματα διαστάσεις και προσανατολισμό, ώστε να μην χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μεγέθυνση ή να κάνει πλάγιο σκρολ για να διαβάσει με ευκολία το περιεχόμενο της. Η κατασκευή ιστοσελίδων με Responsive Design έχει γίνει μια από τις πιο hot τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων και αυτό οφείλεται στην ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις των smartphones και tablets. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις φορητές τους συσκευές για περιήγηση στο διαδίκτυο και ηλεκτρονικές αγορές. Για κάποιους από εμάς που δημιουργούμε ιστοσελίδες και υπηρεσίες, όλα αυτά οδηγούν σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα: Ένα εκατομμύριο οθόνες έχουν ανθίσει, και θα πρέπει να οικοδομήσουμε για όλα αυτά! Πλεονεκτήματα Responsive Web Design Διευκόλυνση του επισκέπτη της ιστοσελίδας: Καθώς ο επισκέπτης της ιστοσελίδας δεν χρειάζεται να κάνει συνεχώς μεγέθυνση για να διαβάζει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, του προσφέρεται ένα πιο ευχάριστο, καλαίσθητο και γρήγορο περιβάλλον για να την εξερευνήσει. Εύκολη ενημέρωση: Σε αντίθεση με το να υπάρχει μία ιστοσελίδα για ηλεκτρονικούς υπολογιστές και μία εφαρμογή ή μια άλλη έκδοση ιστοσελίδας για κινητές συσκευές, το Responsive Design διευκολύνει το διαχειριστή της με την έννοια ότι δεν χρειάζεται να ενημερώνει δύο ιστοσελίδες αλλά μόνο την κεντρική. Κατά συνέπεια αυτό τον γλυτώνει από πολύ χρόνο και έξοδα. Αύξηση χρηστικότητας και χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδας: Όταν ένας χρήστης επισκεφτεί την ιστοσελίδα από μια κινητή συσκευή, δεν θα παραμείνει πολύ ώρα στην ιστοσελίδα αν αυτή δεν τον διευκολύνει. Ενώ αν η ιστοσελίδα είναι Responsive οι πιθανότητες να περιηγηθεί σε όλες τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα είναι πολύ υψηλότερες. Προσαρμοστικότητα: Μία responsive ιστοσελίδα θα προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε ανάλυση, η οποία μπορεί να μην είναι ακόμα διαθέσιμη και να μην γνωρίζουμε. Κόστος: Η responsive σχεδίαση είναι οικονομικότερη από τη δημιουργία ξεχωριστών ιστοσελίδων ή εφαρμογών για κάθε συσκευή (πχ. Mobile Site). Γιατί οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να μεταβούν σε Responsive Web Design Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι το 67% των Ευρωπαίων ενηλίκων είναι κάτοχοι ενός smartphone, και 31% έχουν και tablet. Όπως είναι αναμενόμενο πλεόν τα smartphones είναι αγοραστικός μονόδρομος και προβλέπεται πως στο κοντινό μέλλον δε θα πωλούνται καν οι παλαιού τύπου συμβατικές κινητές συσκευές. Ελέγξτε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και ίσως απλά να σοκαριστείτε από το πόσο πολλοί επισκέπτες έρχονται στην ιστοσελίδα σας μέσω κινητών συσκευών. Εμείς στην Frame 2 Frame έχουμε θέσει ως στάνταρ την κατασκευή ιστοσελίδων με Responsive Design και ήδη αλλάζουμε – ανακατασκευάζουμε τις ιστοσελίδες των πελατών μας σύμφωνα με αυτά τα standards. Η κατασκευή ιστοσελίδων με Responsive Design

Πλεονεκτήματα του να έχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας

Μάρτιος 24, 2017
Πλεονεκτήματα του να έχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας Έχετε μια επιχείρηση και δεν έχετε ιστοσελίδα; Εάν είπατε ναι, είναι σχεδόν σαν να μην υπάρχει επιχείρησή σας. Σε αυτήν την σύγχρονη εποχή, οι άνθρωποι και οι εταιρείες είναι στο διαδίκτυο για πληροφορίες. Γιατί νομίζετε ότι οι άνθρωποι επισκέπτονται μια ιστοσελίδα; Είναι κατά κύριο λόγο για να βρουν πληροφορίες. Και αν είστε στον κόσμο των επιχειρήσεων, οι πληροφορίες είναι κρίσιμες. Πρέπει να έχετε μια ιστοσελίδα για τους πελάτες σας. Πρέπει να περιέχει πληροφορίες σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτούς. Παρακάτω είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του να έχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας. Λιγότερο ακριβό Έχετε διαφημίσει ποτέ την επιχείρησή σας μέσα από διάφορες μορφές, όπως έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση ή με άλλα μέσα; Είναι ακριβό! Η επένδυση στη διαφήμιση είναι απαραίτητη, αλλά παίρνει πολλά χρήματα. Έχοντας μια ιστοσελίδα θα κάνει την προώθηση της επιχείρησής σας λιγότερο ακριβή. Παράλληλα πολλές εκδοχές της διαδικτυακής διαφήμισης είναι μερικές φορές δωρεάν. Διαφήμιση Μια ιστοσελίδα είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον, όταν πρόκειται για διαφήμιση και το μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας μέσω του διαδικτύου. Ένα παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις του Facebook, μια λειτουργία διαφήμισης που προσφέρετε μέσω του Facebook. Ένας άλλος τρόπος είναι αυτός που ονομάζεται SEO. Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας. Έχοντας έναν καλό πάροχο υπηρεσιών SEO μπορεί να ενισχύσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας, η οποία οδηγεί γρήγορα στην αύξηση των πωλήσεων και υψηλότερα κέρδη. Ικανοποίηση Έχοντας μια ιστοσελίδα θα είναι πιο βολικό για τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας. Διευκολύνετε τους πελάτες σας να αγοράσουν από εσάς! Πολλοί θα είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, αντί να οδηγήσουν το αυτοκίνητο τους στο φυσικό σας κατάστημα. Από την πλευρά του πελάτη είναι πιο βολικό, οικονομικό και γρήγορο να ψωνίσουν Online από τον καναπέ τους, παρά να ταλαιπωρηθούν μέχρι να σας βρουν στο κατάστημα σας. Αύξηση πελατών Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν τοπική δημοτικότητα, αλλά τι γίνεται με τους πιθανούς πελάτες έξω από την πόλη σας; Ένας δικτυακός τόπος μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερους πελάτες. Δεν είναι ακριβώς μόνο έξω από την πόλη σας, αλλά και σε όλο τον κόσμο. Το διαδίκτυο προσφέρει μια παγκόσμια κοινότητα. Με μια ιστοσελίδα, η επιχείρησή σας θα είναι ορατή σε όλο τον κόσμο. Προσβασιμότητα Έχετε δοκιμάσει ποτέ να διώξετε τους πελάτες σας, γιατί μπήκαν στο κλείσιμο του καταστήματος; Λοιπόν, δεν χρειάζεται να κλείσετε τις πόρτες της ιστοσελίδας σας. Με μια ιστοσελίδα μπορεί ο υποψήφιος πελάτης να επισκεφτεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας το κατάστημα σας και φυσικά να ψωνίσει κι όλας. Εσείς απλά φροντίστε να δημοσιεύσετε αρκετές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πρόσβαση σε πληροφορίες Ξέρατε ότι αν έχετε δική σας ιστοσελίδα, μπορείτε να παρακολουθείτε πραγματικά όλα όσα συμβαίνουν σε αυτό; Μπορείτε ακόμη και να ψάξετε για πληροφορίες που θα σας λένε πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το site σας, ή πόσοι άνθρωποι ήρθαν σε επαφή μαζί σας
0
Connecting
Please wait...
Send a message

Sorry, we aren't online at the moment. Leave a message.

* Your name
* Email
* Describe your issue
    Login now

    Need more help? Save time by starting your support request online.

    * Your name
    * Email
    * Describe your issue
    We're online!
    Feedback

    Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

    How do you rate our support?
      Power by

      Download Free AZ | Free Wordpress Themes